Pár slov o CREASOFTu
Naše cesta vede od malé firmičky dvou nadšených vysokoškoláků a jediného zákazníka až po nejvýznamnějšího dodavatele digitálních nástrojů pro více než 50 % českého distribučního trhu s finančními produkty. V roce 2022 jsme uskutečnili akvizici specializovaného startupu v oblasti hypoték a postupně rozšiřujeme naše služby i slovenským finančním zprostředkovatelům.
Od zahájení naší činnosti v roce 1998 klademe důraz na základní hodnoty jako je funkční inovace, produktová kvalita a podpora. Při tvorbě našich řešení se opíráme zejména o hluboké znalosti našich zkušených kolegů, odborníků v oboru. Ty kombinujeme s nejnovějšími poznatky a trendy v oblasti digitalizace a s požadavky legislativní regulace.
V roce 2023 jsme získali certifikát bezpečnosti ISO27001, který potvrzuje, že CREASOFT má zaveden kvalitní systém řízení bezpečnosti informací a ochranu dat našich klientů a jejich zákazníků. Od roku 2025 splňujeme rovněž robustní opatření pro řízení rizik spojených s informačními a komunikačními technologiemi (ICT) dle nařízení Evropské unie Digital Operational Resilience Act (DORA).
V čele CREASOFTu stojí od roku 2016 jeho spoluzakladatel Tomáš Síkora, který na zprostředkovatelském a pojistném trhu působí již více než 30 let.
Historie produktů
Již více než 25 let se specializujeme zejména na vývoj modulárního back-end systému pro správu a rozvoj obchodů, provizí, CRM a řízení zprostředkovatelů finančně-poradenských a distribučních společností. V roce 2016 jsme jako první na trhu představili srovnávače vlastností pojistných produktů ZETEO s možností online sjednání smlouvy a digitálního záznamu z jednání se zákazníkem. Současné portfolio našich agregátorů zahrnuje již kompletní retailové produkty od pojištění vozidel, majetku, cestovního a životního pojištění až po hypotéky a spotřebitelské úvěry.
V roce 2024 jsme umožnili našim klientům získávat aktuální informace o všech sjednaných smlouvách a jejich změnách od finančních institucí pomocí našeho produktu DATAHUB, který umožňuje on-line datové propojení. Nejnovějším nástrojem našeho portfolia je platforma Formio, která zefektivňuje práci s dokumenty a automaticky generuje legislativou požadované podklady.

“Budoucnost efektivní a ekonomicky udržitelné digitalizace distribuce finančních produktů vidím v platformizaci služeb a propojování databází účastníků trhu. ”
Tomáš Síkora, CEO
Management

Tomáš Síkora
Chief Executive Officer
- v oblasti zprostředkování finančních produktů a pojišťovnictví působí od roku 1992
- 9 let řídil Českou asociaci pojišťoven, paralelně i její dceřinou společnost SUPIN, s.r.o.
- pracoval rovněž jako poradce členů představenstev pojišťoven a byl předsedou Výboru pro finanční trh ČNB

Jaroslav Síkora
Head of Sales & Support
- od roku 1998 se podílí na technickém vývoji SW řešení i definování business procesů pro distribuci finančních produktů
- je spoluzakladatel CREASOFT a její jednatel

Hynek Svatoš
Head of IT Development
- hlavní vývojový architekt produktů CREASOFT
- v oblasti vývoje software pro zprostředkovatelský trh se pohybuje od roku 1998

Dominik Skála
Scrum master ZETEO
- v Creasoftu pracuje již od roku 2015
- začínal jako tester a postupně se vypracoval na vedoucího testovacího oddělení a scrum mastera pro srovnávač a sjednavač pojistných a úvěrových produktů ZETEO

Jan Vondrus
Head of MAXX Development CZ/SK
- v CREASOFTu pracuje od roku 2011
- řídí klíčové projekty CREASOFT a rozvíjí informační systém MAXX

Jana Snozová
Head of ZETEO Development CZ/SK
- 5 let pracovala v Allianz pojišťovně nejprve jako produktový specialista, poté jako pojistný matematik
- následně působila 3 roky jako senior konzultant pro pojišťovnictví ve společnosti Deloitte
- v CREASOFTu začínala jako business analytik a nyní řídí rozvoj všech srovnávačů a sjednávačů pojistných a úvěrových produktů ZETEO