Jeden z klíčových modulů systému, zajišťuje správu kmene smluv a klientů. Umožňuje zadávat či importovat nové smlouvy, případně je automaticky aktualizovat přímo od institucí. Je tak možno sledovat jejich celý životní cyklus od sjednání až po ukončení. Pomocí tohoto modulu lze také spravovat intervence, dostávat upozornění na ohrožené smlouvy, generovat průvodky smluv a vytvářet podklady pro investiční deník dle ČNB. Tento modul zabezpečuje také soulad celého systému MAXX s požadavky směrnice o ochraně dat GDPR.
Modul je úzce provázán s dalšími moduly systému MAXX, jako například aktivity management, lead management a správu produktových licencí.
Tento modul zajišťuje klíčovou funkčnost z pohledu správy vlastní distribuční sítě. Spravuje příchozí provize z finančních institucí a ty rozděluje do obchodní sítě dle stanovených pravidel.
Modul umožňuje komplexní a velmi jemné nastavení provizních podmínek obchodní sítě. Archivuje veškerá provizní data, generuje přehledy, výkazy, vytváří provizní výpisy a příkazy k úhradě pro výplaty poradcům. Obsahuje přehledy o aktuálním stavu očekávaných, došlých i vyplacených provizí. Spravuje rezervní fond, eviduje mimo-provizní příjmy a výdaje poradců a má mnoho dalších funkcí.
Modul umožňuje efektivně spravovat distribuční síť. Obsahuje hierarchickou strukturu poradců/zprostředkovatelů v rámci obchodního týmu včetně její úplné historie a nastavuje jejich chování v rámci aplikace MAXX. Veškeré informace jsou soustředěny na tzv. „Kartě poradce“ umožňující získat přehled a nastavit chování poradce na jednom místě. Obsahuje tyto informace:
Modul rovněž poskytuje kompletní přehled týmovým manažerům i pracovníkům back-office.
Pomocí certikačního modulu lze spravovat a řídit proces přidělování produktových (i jiných) politik poradcům včetně jejich dynamického „zasmluvňování“. Kontroluje splnění definovaných podmínek pro získání a udržení produktové politiky poradcem. Na tomto základě automaticky aktivuje/deaktivuje politiky ve sjednatelském nebo doporučitelském režimu.
Je úzce napojen na Notifikační modul, který informuje poradce i nadřízené o blížících se vypršení platnosti certifikací, nebo o skončení platnosti politiky.
Certifikační modul zajistí, aby poradci/zprostředkovatelé vykonávali svoji činnost jen v případě, že splní všechny podmínky pro prodej finančních produktů vyžadované. Toho je dosaženo při současné minimalizaci nároků na pracovníky back-office.
Robustní přidružený modul nejen pro plánování aktivit a správu kontaktů obchodníka. Jeho základem je moderní kalendář se všemi, v dnešní době požadovanými funkcemi, a propojením aktivit přímo na kontakty, klienty nebo smlouvy. Kalendáře lze sdílet, podobně jako i kontakty, které lze navíc i půjčovat a převádět mezi poradci. Aktivity je možné plánovat rovnou z „karty klienta“ nebo „karty obchodníka“ v příslušných modulech systému MAXX. Samozřejmostí je zaznamenávání výsledků aktivit a možnost sledovat a řídit výkon obchodní sítě týmovými manažery.
Lead management umožní centrále distribuovat leady v rámci kampaní do obchodní sítě na základě výsledků předchozích aktivit.
Modul je možno využívat v mobilních zařízeních přímo v terénu.
Modulem Kariéry je možné realizovat správu kariérního postupu každého poradce/zprostředkovatele pomocí těchto funkčností:
Zařazení poradce v kariéře je možné navázat na další funkcionality systému, například na provizní jádro.
Statistický modul obsahuje standardní sadu statistik i možnost individuálně definovat jakékoliv statistické výstupy systémových entit a náhledy z mnoha různých pohledů (produkční, individuální, týmové, firemní, bodové, brutto, netto, cílové částky, investice, …).
Všechny údaje je možné filtrovat, řadit, exportovat a tisknout.
Řídí proces organizování a administrativy vzdělávacích akcí zprostředkovatelské firmy jako například školení, semináře a kurzy. Umožňuje akce plánovat, vytvářet jejich program a nabízet tato školení poradenské síti. Na základě této nabídky se poradci na akce mohou hlásit. Modul pak následně posílá e-mailová upozornění, umožňuje evidovat docházku či zpětnou vazbu od lektora.
Je zajištěna návaznost na další moduly systému jako například activity management, certifikace a licence na produkty.
Knihovna zajišťuje uživatelský přístup do centrálního úložiště dokumentů v systému MAXX. Uživatelé mohou ukládat i stahovat různé typy dokumentů, které se vztahují k produktům, k provizím, interním směrnicím, firemním procesům atd. Správa adresářové struktury a definice oprávnění pro jednotlivé složky i dokumenty je samozřejmostí.
Nástroj, který umožňuje pořádat různé interní soutěže v rámci obchodní sítě, a to na základě hodnot vybraného statistického parametru v určitém kalendářním období.
Rozšíření modulu „Správa a řízení týmu zprostředkovatelů“, pomocí kterého lze spravovat pohledávky poradců vůči společnosti i exekuční příkazy třetích stran na samotné poradce. Dlužníkům jsou strhávány částky automaticky v rámci uzávěrek ještě před výplatou.
Je možné řídit celý proces vymáhání dluhů včetně vytváření splátkových kalendářů.
Modul, se kterým bude obchodní síť zákazníka vždy informovaná. Umožňuje zadávané aktuality přehledně zobrazovat poradcům. Zasílané informace mohou být cílené a mohou být vázané například na konkrétní kategorie, politiky nebo produkty.
Dále umožňuje individuálně notifikovat týmy nebo konkrétní poradce, včetně zaznamenávání doručenek. Manažer týmu má tak přehled, jaké informace byly jeho podřízenými přečteny.
Program určený pro finanční poradce redukuje nároky na využití pracovních sil, digitalizuje a automatizuje procesy v klíčových oblastech.
Systém zpracuje libovolné množství finančních produktů od různých finančních institucí (pojištění, investice, stavební spoření, penzijní připojištění, úvěry či bankovní produkty) a je vytvořen tak, aby plně pokryl požadavky obchodníků s finančními produkty bez ohledu na velikost a typ distributorské sítě a způsob organizace prodeje (od Multi-Level Marketingu MLM až po plochý organizační model).
V případě zájmu o produkt MAXX nás kontaktujte.