OPTIM – digitální záznam z jednání v souladu s legislativou

Systém zaznamená požadavky klienta a plně zdokumentuje návrh řešení

OPTIM je bezpapírový nástroj pro záznam požadavků a potřeb klientů v souladu s platnou legislativou.

Umožňuje přípravu návrhu řešení a dokumentaci celého procesu sjednání, změny a ukončení finančního produktu. Podporuje distribuční procesy v oblasti pojištění, investic, úvěrů a doplňkového penzijního spoření.

Na základě požadavků klienta OPTIM navrhne řešení a automaticky kontroluje jeho přiměřenost a vhodnost. Výstupem každého jednání (ukončeného i neukončeného) je dokument Záznam z jednání a případně i další dokumenty, pokud je v dané souvislosti musí poradce vytvářet (např. dokument o kontrole AML).

OPTIM lze integrovat do libovolného firemního portálu a je kompatibilní se systémem MAXX.


Klíčové vlastnosti

Řízení procesu
Podporuje všechny obchodní a legislativní procesy v oblasti distribuce pojištění, investičních produktů, úvěrů a doplňkového penzijního spoření. Distribuční proces lze řídit v celém jeho průběhu.
Compliance
Plně vyhovuje legislativním požadavkům a v návaznosti na jejich změny je průběžně aktualizován.
Aktualizace
Zajišťuje pravidelnou aktualizace produktů, informací, sazeb, stálý technologický vývoj.
Individualizace
Umožňuje definovat a nastavit dokumenty podle vlastních požadavků, včetně přizpůsobení grafického vzhledu.
Modularita
Je variabilní, umožňuje individuální nastavení a integraci do firemních portálů a dalších IT systémů.
Ochrana dat a bezpečnost
Přístup k datům je plně zabezpečen a zároveň umožňuje uzamčení při ukončení činnosti uživatele.

V případě zájmu se dozvědět více o produktu OPTIM nás prosím kontaktujte.

Kontaktní formulář

* Tyto položky jsou povinné